Tuesday, August 25, 2009

Kakak saya cakap,

Dua hal yang harus kita lupakan iaitu;

  • Kebaikan yang kita lakukan kepada orang lain dan

  • Kesalahan orang lain pada kita.


Minta maaf semua atas segala tutur kata yang kurang menyenangkan, yang membawa persengketaan. Maafin gua dunk!





Dah emp4t hari umat Islam berpuasa. Tapii, baru hari ada kesempatan nak wish kalian semua


  • Selamat berpuasa
  • Selamat berbuka.
  • Selamat berterawikh.
  • Selamat bertadarus.
  • Selamat berqiamullail.
  • Selamat berjimat-cermat.
  • Selamat memperbaiki diri sendiri. InsyaALLAH.
  • Selamat berjihad di jalan ALLAH swt. InsyaALLAH.
  • Selamat buat kuih raya. sedap-sedap tau!
  • Selamat pos kad raya kat saya. he he
  • Selamat hantar kuih raya dekat saya. Ingat-ingat lah saya di sini. Ceewah.
  • Selamat hantar duit raya seikhlas hati kepada saya. Kasihanilah Kasihanilah..

Selamat selamat selamat...Semoga selamat semuanya di bulan yang penuh kemuliaan ini.



Ohh tak lupa juga, Selamat pulang beraya di kampung, di rumah, di jalan raya, di perantauan, di laut, di udara, di kawasan peperangan sekalipun. Semoga kalian senantiasa dipayungi rahmat Allah swt. Harapan semoga Ramadhan al-Mubarak kali ini membawa seribu keinsafan dalam diri kita semua. Amiinn Ya Rabbal Al-amin.

5 comments:

ejan said...

jgn lupe bg kad rye kt aq.. hahaha

earth angel said...

X NAK LUPA
NAK INGT GAK
HAHHA

Alice said...

astagfirullah-hal-azimmmmmmmmm


bertaubatlah wahai adikku.

13may said...

ingat saya selalu :D

Md . Fakhri said...

patut nyer ayat kat atas nih aku jer bleh guna