Wednesday, February 17, 2010

Kalau boleh nak lebih bagus

Result dissertation (thesis bagi siapa-siapa yang tak familiar dengan nama ni) dah keluar. Tak sempat-sempat aku nak berehat, bukak email terus terkejut badak nampak email from Kate. Adeh, terketaq-ketaq aku nak check result. Mummy macam biasa kepoh nak tau result aku. ha ha ha. Lagiii aku tamau bukak. dah check email lain baru bukak. Tu pun tangan sebelah cover screen takut mummy usha lebih-lebih.


Jejenggggg!!!


Bila tengok result rasa nak menangis pon ada. Rasa nak ketawa pon ada. Tapi, bersyukurrrr. Alhamdulillah. Setimpal dengan usaha tangga kejayaan aku. Siap sempat bawa mummy, adik, bonda, ayu and uncle Sab ronda satu UK. Four days before submit baru sampai rumah. hua hua hua. Apa-apa pun, syukur ke hadrat ALLAH s.w.t atas rezeki yang diberikan. Tidak lupa kepada supervisor tersayang, Tracey Gilpin, family serta cik abe. Haaa, bila deme nak belanje kita?





eh eh eh..dah macam tulis 'Acknowledgement' pulak. muahahaha. Sekian, hopefully result terus maintain serta terus mendaki dan mendaki serta mendaki. Doakan aku ye peeps!







Salam-alaykum my darling readers. ;)

1 comment: