Sunday, September 11, 2011

Dilarang mandi

Salam and hi!



Uh-oh. I'm sooooo stressed! Tahu tak kenapa?



Hurm..Since thursday arituh, dah demam panas. You know my parents and opah..diorang tak kasi mandi okay! langsung!!! OMG! Dah la tiap-tiap hari mandi 3 kali. Just imagine tak mandi for three days!! How do you feel? Stress takk? Stress tak? Stress takkkkk? Okay, serius stress. Bila hari Sabtu pun tak boleh mandi, aku redah je la pi ikut family aku dinner kat luar. Nak pegi Jusco tapi jammeddddd so tukar laluan ke Tesco je.


Hari ni pon DILARANG mandi! Aku rasa badan aku dah tak panas tapi bak kata orang dengarlah cakap orang tua2. Maka, tidak mandilah aku walaupun sudah boleh bersuka ria. Mandi tak mandi tolak tepi, yang penting aku keluar jugak ikut my family pukul 5 pagi pegi airport hantar my sis balik nz. Then, balik rumah tak boleh duduk diam. Lepas kemas rumah, around 10 am pi Tesco dgn my mum and sis. Then balik masak2. Lepas zohor, pegi JJ pulak. Korang pernah tak buat macam nih?? Huhuhu. Loser sungguh kalau aku sorang je yang pernah buat keje ni. T___T



Aku rasa hari ni aku dah tanya soalan "Opah/Mummy/Abah, dira dah boleh mandi ke tak?" mau dekat 50 kali. Daddyji pon macam dah tension muka tegang je bila aku tanya dia. So, aku tak tanya dia dah. Pegi tanya opah dengan mummy je. My mom's answer was simple, ask your opah. Hamboiii, opah kenet aku tu dah la garang. -___- Bila dah penat tak boleh mandi, aku kasi alasan...



"Hmm, dira esok kan nak pegi sekolah opah. Petang ni jugak kena mandi sebab rambut dah tiga hari lumur bunga raya dengan asam jawa. So, kena shampoo pastu sabun badan bersih2. Rambut tu dah la keras. euwww~ geli tauuu."


Tahu tak apa opah jawab?




"Dah tu, esok pegi je la sekolah. gosok gigi je. tak payah mandi."







WHATTTTTTT??????






I'm sooo not going to school tomorrow, I swear! Sanggup MC dari pegi sekolah tak mandi. Huwaaaaaa!!! Stressnya tak boleh mandiiiiiii!!~






Ya ALLAH, tolonglah hambaMu ini. .__.

No comments: